Head of Logistics & Procurement

– Kan du omsætte strategi til handling og resultater?


Her får du en central rolle med ansvar for hele forsyningskæden fra leverandør til kunde, hvor du sætter retning og sikrer, at tingene bliver eksekveret i praksis.

 

Din rolle
Med reference til adm. direktør får du ansvaret for at udvikle og drive indkøbs- og logistikstrategier samt sikre et optimalt logistikflow fra leverandør til kunder. Du skaber succes ved kontinuerligt at kombinere strategisk tværgående procesoptimering, indkøb og operationel ledelse.

Du er en synlig og nærværende leder, som skaber høj medarbejdertilfredshed, der bidrager til høj kundetilfredshed. Du sikrer de nødvendige kompetencer i teamet og et godt arbejdsmiljø for alle.

 

Eksempler på ansvarsområder og opgaver:

  • Sikre en effektiv og robust forsyningskæde
  • Udvikling, drift og optimeing af logistik-, indkøbs- og lagerfunktioner
  • Videreudvikle et motiveret, engageret og resultatskabende team
  • Optimere vareflowet mellem leverandører, hovedlager og decentrale lagre
  • Udvikle og implementere logistikstrategier
  • Deltage aktivt og bidrage i ledermøderne


Med solide forhandlingskompetencer og stærke lederfærdigheder motiverer og engagerer du dit team. Du driver forbedringer og skaber tværgående engagement gennem en involverende og engagerende lederstil.


Din baggrund
Du skaber succes i stillingen med udgangspunkt i parallelle erfaringer og kompetencer.

Vi forventer, at du har/er:

  • Minimum 3 års erfaring fra en lignende stilling i et teknisk miljø
  • Relevant uddannelse inden for logistik, lager og indkøb
  • Kendskab til ERP/lagerstyringssystemer
  • Gerne teknisk indsigt og forståelse
  • Gerne erfaring med teknisk service og/eller vedvarende energi
  • Erfaring med ISO-ledelsessystemer
  • Flydende på dansk og engelsk i skrift og tale

 

Hvad du får
Som en del af virksomhedens ledergruppe får du mulighed for at gøre en stor og synlig forskel i en virksomhed, der er i en spændende udvikling – i en branche med store vækstpotentialer.

Du bliver en del af en uformel kultur, hvor du selv tager fat for at få tingene til at ske, og med en tydelig sammenhæng mellem indsatser og resultater. Der er “højt til loftet” og kort vej fra beslutning til handling.
 

Om virksomheden
Vores klient har gennem mange år leveret tekniske løsninger og koncepter med en tydelig position på markedet. Der er et grundlæggende fokus på at tilbyde løsninger, der har et tydeligt aftryk på den grønne omstilling. Virksomheden leverer løsninger af høj kvalitet og kompleksitet, hvilket har skabt en unik markedsposition.

Du bliver en del af en organisation præget af selvstændighed, initiativ, samarbejde, fælles mål og langsigtede løsninger. Virksomheden er en del af en koncern med stort fokus på tekniske løsninger og grøn omstilling. Dit primære arbejdssted vil være i Østjylland.

 

Ansøgning
Søg stillingen Head of Logistics & Procurement via linket i annoncen. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Morten Anker Blirup40 25 82 21. Alle henvendelser behandles fortroligt.

Følg HumainLinkedIn for flere spændende jobmuligheder.

Ansøg
Del i dit netværk Del på Facebook Del på X Del på LinkedIn Del på Google Plus Udskriv Tip en ven
Kontaktperson:
Morten Anker Blirup +4540258221
Lokation: Østjylland
Frist: Snarest muligt
HUMAIN
Mariane Thomsens Gade 56, 4.
8000 Aarhus C
GDPR politik
Kontakt
Telefon: +45 40 25 82 21
Email: morten@humain.dk